سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]

شرکت SanDisk با همکاری شرکت ژاپنی توشیبا موفق به تولید مدل جدید حافظه‌های فلش 64 گیگابیتی NAND مبتنی بر فناوری 19 نانومتری شده‌اند که از حافظه فلش ساخته شده توسط شرکت‌های اینتل و Micron که هفته گذشته معرفی شد، کوچک‌تر است.

SanDisk اعلام کرد که این محصول مبتنی بر فناوری 19 نانومتری ساخته شده و این در حالی است که اینتل و Micron آخرین مدل از حافظه فلش خود را مبتنی بر فناوری 20 نانومتری تولید کرده بودند.

شرکت SanDisk در ادامه توضیح داد که محصول آن به عنوان کوچکترین و سریع‌ترین حافظه فلش در دنیا محسوب می‌شود و هنوز هیچ رقیبی برای آن موجود نیست.

"یورام کدار " مدیر فناوری مرکز SanDisk طی بیانیه‌ای گفت: «از اینکه کوچک‌ترین و سریع‌ترین حافظه فلش NAND دنیا را معرفی می‌کنیم بسیار خوشحالیم. این محصول که مبتنی بر فناوری 19 نانومتری ساخته شده، با همکاری شرکت توشیبا به تولید رسیده است».

این حافظه فلش جدید می‌تواند در انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تلفن‌های همراه، رایانه های لوحی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار گیرد.