سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهان نمی ماند . [امام حسن علیه السلام]

تجربه‌ آرامش‌بخش و موفق استفاده از سیستم‌های کامپیوتری قابل حمل شرکتهای بزرگ ساخت دستگاههای الکترونیکی را به سمت ارتقا و ابداعات نوین در این صنعت رهنمون شده است و به جرات موفق‌ترین کالای الکترونیکی مصرفی که تا‌کنون به بازار عرضه شده است را می توان iPad دانست.

 

تا یک سال پیش کسی نمی‌دانست آی‌پد چیست! و امروز نزدیک به بیست میلیون انسان در سراسر دنیا، روز خود را با این پدیده محاسباتی قرن بیست‌و‌یکم سپری می‌کنند.

از مطالعه یک گزارش و بررسی شاخص‌های بورس گرفته تا بررسی ایمیل، مرور وب و تماشای فیلم....

آی‌پد امروز سمت و سوی بازار تبلت‌ها را مشخص کرده و هر سازنده‌ هر اندازه پرآوازه را وادار می‌سازد تا برای به‌دست آوردن سهمی از بازار، پنهان یا آشکارا خود را با دستاورد استیوجابز مقایسه کند.

موضوعی که اگرچه به هیچ عنوان به‌معنای کامل بودن این ابزار نیست، اما حاکی از قدرت نهفته در زیر آن پوشش آلومینیومی براق و خوش‌ساختی است که توجه هر رهگذری را به‌خود جلب می‌کند.

در ادامه این مقاله، به بررسی نقاط ضعف و قوت آی‌پد نسل دوم پرداخته و از جهات مختلف این تبلت را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

ادامه مطلب...

  
  

 


دنیای ارتباطات امروز در گستره امواج رادیویی و دیجیتال تلویزیونی تجلی می یابد. امروزه رادیو و تلویزیون از اجزای جدانشدنی زندگی انسانی هستند. شاهد این امر تعداد شبکه های رادیویی و تلویزیونی است که هر روزه ایجاد می شود و یا درحال پخش برنامه هستند.

ادامه مطلب...